6097101609 |
GSuite per a docents i alumnat |
2020-2021 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
26/10/2020 - 14/6/2021 (15 hores) de 12:45h a 14:00h |
|
ESC Príncep de Viana |
|
c. Anselm Clavé, 22 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Introduir al professorat en les possibilitats educatives que dona l'eina el gsuite for education encarat a millorar la competència digital de docents i alumnat.
|
| |
Objectius |
1. Millorar la competència digital dels docents.
2. Millorar la competència digital dels alumnes.
3. Introduir eines de treball col·laboratiu
|
| |
Continguts |
1. Ús de les eines digitals que dóna la gsuite google for education.
2. Utilització del google classroom com a eina de treball col·laboratiu entre alumnat i professorat.
|
| |
Formador/a |
Raquel Barrasa i Jordi D. Vidal
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.
- Definició de les línies de treball a seguir per a l'aplicació de la formació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat dirigida al claustre de l'escola Príncep de Viana de Lleida.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
26/10/2020 |
1245 |
1400 |
Sessió 2 |
dilluns |
09/11/2020 |
1245 |
1400 |
Sessió 3 |
dilluns |
11/01/2021 |
1245 |
1400 |
Sessió 4 |
dilluns |
15/02/2021 |
1245 |
1400 |
Sessió 5 |
dilluns |
15/03/2021 |
1245 |
1400 |
Sessió 6 |
dilluns |
19/04/2021 |
1245 |
1400 |
Sessió 7 |
dilluns |
03/05/2021 |
1245 |
1400 |
Sessió 8 |
dilluns |
28/06/2021 |
1245 |
1400 |
|
| |